2LM Sp. z o.o. jest oficjalnym dystrybutorem oprogramowania e-commerce CS-Cart.
Platforma CS-Cart jest zaawansowaną aplikacją internetową do prowadzenia sprzedaży online.
Należy ona do grupy wiodących platform sklepowych (ponad 30 tysięcy wdrożeń na całym świecie), a tym co ją wyróżnia jest połączenie bogactwa funkcji, zrealizowanych w oparciu o zaawansowane technologie internetowe, z łatwością obsługi i przyjaznością dla użytkownika. CS-Cart jest doskonałym narzędziem dla firm, którym zależy na rozwiązaniu skrojonym na miarę, idealnie dopasowanym do potrzeb, wysokowydajnym, a przy tym nowoczesnym i niezawodnym. Wyposażony jest w zestaw wszystkich funkcji, potrzebnych zarówno niewielkim sklepom internetowym, jak i pasażom handlowym online, z wieloma niezależnymi witrynami sklepowymi.
CS-Cart występuje w dwóch wersjach
CS-Cart Multi-Vendor
Specjalna wersja oprogramowania CS-Cart umożliwiająca stworzenie platformy handlowej dla wielu niezależnych sprzedawców lub pasażu handlowego online z oddzielnymi działami, w którym wielu różnych sprzedawców może zarządzać sprzedażą swoich produktów/usług za pomocą jednego wspólnego sklepu internetowego.
Platforma CS-Cart posiada budowę modularną, co oznacza, że może być funkcjonalnie rozbudowywany poprzez instalację dodatkowych modułów oraz aktywację tych, które dostarczane są w standardzie (a jest ich całkiem sporo). Operacje te może wykonać administrator sklepu i nie wymagają one wiedzy eksperckiej. Jednak na tym nie kończą się możliwości CS-Carta związane z jego rozwojem. CS-Cart jest systemem oprogramowanym w języku PHP i dystrybuowanym w modelu open source, co daje programistom sposobność praktycznie dowolnej jego rozbudowy, modyfikacji istniejących funkcjonalności oraz integracji z zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami.
Cechą szczególną CS-Carta jest tryb Widget (Widget Mode), czyli unikalna funkcjonalność pozwalająca w prosty sposób zintegrować sklep internetowy z dowolną stroną WWW (blog, strona firmowa itp.), która pozwala na wykonywanie zewnętrznych skryptów JavaScript.
Najważniejsze funkcje CS-Carta:
ADMINISTRACJA SKLEPU
- rozbudowany panel administracyjny, posiadający uporządkowaną strukturę, przyjazne menu i mnogość funkcji,
- definiowanie uprawnień administratorów – niemal dowolny przydział uprawnień dla poszczególnych użytkowników panelu administracyjnego,
- możliwość zarządzania wieloma sklepami (storefront) z poziomu jednego panelu administracyjnego,
- łatwa integracja z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, trackingowymi, porównywarkami cen, systemami płatności online, CRM i wieloma innymi) poprzez instalowalne moduły (tzw. dodatki, ang. addons),
- możliwość łatwej kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu, ustawienia indywidualnych układów blokowych dla poszczególnych sekcji witryny, przydzielania poszczególnym podstronom odmiennej szaty graficznej, globalnej edycji szablonów stylów wpływających na wygląd całego sklepu,
- pełny import/eksport produktów, użytkowników, zamówień i tłumaczeń językowych w formacie CSV,
- możliwość zarządzania wieloma językami, zarówno na front-endzie (witrynie sklepu), jak i back-endzie (panelu administracyjnym) – standardowo dostępna polska wersja językowa sklepu oraz 7 innych języków,
- możliwość użycia wielu walut,
- funkcja lokalizacji umożliwiająca ograniczenie sprzedaży do konkretnych miast, państw, kodów pocztowych,
- zaawansowana obsługa ankiet w sklepie skierowanych do klientów,
- system CMS umożliwiający publikację dowolnych treści na podstronach sklepu, w pełni zarządzany z poziomu panelu administracyjnego.
ZARZĄDZANIE KATALOGIEM PRODUKTÓW
- możliwość definicji dowolnej ilość kategorii i podkategorii,
- wprowadzenie dowolnej ilości produktów wraz z możliwością przypisania ich do wielu kategorii,
- możliwość integracji z programami obsługującymi stany magazynowe poprzez mechanizm API,
- zarządzanie stanami magazynowymi, informacje o niskim stanie magazynowym produktu, indywidualne stany magazynowe dla opcji i kombinacji produktów,
- możliwość edycji tytułów stron oraz znaczników meta (keywords, description) na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów,
- możliwość przypisania opcji do produktów, ustawienia różnego typu cech charakterystycznych (atrybutów) produktów,
- zaawansowane filtrowanie produktów (definiowanie własnych filtrów dla każdej kategorii produktów w sklepie),
- możliwość przydzielania różnych cen dla różnych grup klientów,
- możliwość sprzedaży produktów wirtualnych (np. plików muzycznych, e-booków, oprogramowania, usług),
- definiowanie produktów powiązanych oraz produktów wymaganych,
- wprowadzanie krótkiego i długiego opisu przy pomocy jednego z kilku dostępnych w systemie edytorów WYSIWYG,
- możliwość załączenia dowolnej ilości zdjęć produktów prezentowanych w formie automatycznie tworzonej galerii; automatyczne tworzenie miniatur,
- nakładanie znaków wodnych na zdjęcia produktów,
- możliwość dodania załączników do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników itp.),
- możliwość ustawienia niestandardowych kosztów wysyłki zależnych od wagi lub produktu,
- wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu; system automatycznie wyświetla podpowiedzi wraz ze zdjęciem produktu podczas wpisywania frazy,
- możliwość przypisywania tagów do produktów oraz recenzowania produktów przez klientów (publikacja tagów oraz recenzji w pełni zarządzana poprzez panel administracyjny).
ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI
- kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego,
- pełna historia i statystyka zamówień oraz raportowanie,
- możliwość edycji zamówień z panelu administracyjnego,
- możliwość pobierania pełnych informacji o zamówieniach poprzez API sklepu,
- w pełni konfigurowalne opcje płatności oraz sposoby dostawy,
- możliwość wydruku potwierdzeń złożenia zamówienia, faktur, listów przewozowych,
- rozbudowana wyszukiwarka zamówień – dotarcie do zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, metodę wysyłki, metodę płatności, zamówione produkty, sumę zamówienia lub jego status,
- dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia (statusów) związanych z informacjami wysyłanymi do klienta,
- tworzenie jednego lub wielu zleceń wysyłkowych do zamówienia, umożliwiających częściową realizację zamówienia,
- powiadamianie o nowych zamówieniach poprzez e-mail,
- automatyczna obsługa zwrotów i reklamacji (RMA), możliwość realizacji przez klienta zwrotu lub reklamacji każdego towaru z dowolnego zamówienia,
- realizacja przez klienta zamówienia w jednym kroku lub etapowo (zgodnie z ustawieniem w panelu administracyjnym).
DOSTAWA I PŁATNOŚCI
- opcja darmowej dostawy produktów (dla określonej sumy zamówienia, dla wybranych produktów lub jako konfigurowalna promocja),
- informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki,
- podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze,
- płatność kartą kredytową,
- integracja z systemami płatności online (np. DotPay, PayU, PayPal, Skrill itp.),
- integracja przesyłek z firmami kurierskimi: UPS, DHL, FedEx (obliczanie online kosztów przesyłki),
- różne sposoby dostawy: poczta, kurier, odbiór osobisty, transport własny,
- koszty dostawy uzależnione od wagi produktów, wartości zamówienia, ilości produktów i miejsca dostawy.
STATYSTYKI I RAPORTOWANIE
- raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień,
- przegląd aktualnej zawartości koszyków klientów, pełne logi aktywności klientów w sklepie,
- pełne raporty sprzedażowe,
- raporty Top 10 produktów, kategorii, klientów,
- integracja z Google Analytics,
- eksport danych do Google Merchant Center.
NARZĘDZIA MARKETINGOWE
- przyjazne URL-e dla wyszukiwarek,
- newsletter,
- ankiety dla klientów,
- system zarządzania bannerami w sklepie,
- proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu),
- zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów,
- ustawianie sugerowanych cen producenta,
- przypisywanie produktom etykiet (Nowość, Promocja, Wyprzedaż),
- listy ostatnio oglądanych produktów,
- porównywarka wybranych produktów,
- moja lista życzeń,
- ustawianie rabatów ilościowych dla produktów (procentowych lub wartościowych),
- zaawansowany moduł promocji, pozwalający zdefiniować dowolne rabaty, kupony rabatowe przydzielane do produktu, zamówienia, grupy klientów, uzależnione od wielu konfigurowalnych kryteriów,
- opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka),
- funkcja powiadomienia przyjaciela o produkcie,
- automatycznie generowana mapa strony,
- mapa strony dla Google.