2LM Sp. z o.o. jest oficjalnym dystrybutorem oprogramowania e-commerce CS-Cart.

authorized-reseller_260_140

Platforma CS-Cart jest zaawansowaną aplikacją internetową do prowadzenia sprzedaży online.
Należy ona do grupy wiodących platform sklepowych (ponad 30 tysięcy wdrożeń na całym świecie), a tym co ją wyróżnia jest połączenie bogactwa funkcji, zrealizowanych w oparciu o zaawansowane technologie internetowe, z łatwością obsługi i przyjaznością dla użytkownika. CS-Cart jest doskonałym narzędziem dla firm, którym zależy na rozwiązaniu skrojonym na miarę, idealnie dopasowanym do potrzeb, wysokowydajnym, a przy tym nowoczesnym i niezawodnym. Wyposażony jest w zestaw wszystkich funkcji, potrzebnych zarówno niewielkim sklepom internetowym, jak i pasażom handlowym online, z wieloma niezależnymi witrynami sklepowymi.

CS-Cart występuje w dwóch wersjach

cs

CS-Cart 

standardowa wersja oprogramowania, umożliwiająca prowadzenie sprzedaży online przy użyciu jednej lub więcej witryn sklepowych (storefront),

CS-Cart Multi-Vendor

Specjalna wersja oprogramowania CS-Cart umożliwiająca stworzenie platformy handlowej dla wielu niezależnych sprzedawców lub pasażu handlowego online z oddzielnymi działami, w którym wielu różnych sprzedawców może zarządzać sprzedażą swoich produktów/usług za pomocą jednego wspólnego sklepu internetowego.

Platforma CS-Cart posiada budowę modularną, co oznacza, że może być funkcjonalnie rozbudowywany poprzez instalację dodatkowych modułów oraz aktywację tych, które dostarczane są w standardzie (a jest ich całkiem sporo). Operacje te może wykonać administrator sklepu i nie wymagają one wiedzy eksperckiej. Jednak na tym nie kończą się możliwości CS-Carta związane z jego rozwojem. CS-Cart jest systemem oprogramowanym w języku PHP i dystrybuowanym w modelu open source, co daje programistom sposobność praktycznie dowolnej jego rozbudowy, modyfikacji istniejących funkcjonalności oraz integracji z zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami.

Cechą szczególną CS-Carta jest tryb Widget (Widget Mode), czyli unikalna funkcjonalność pozwalająca w prosty sposób zintegrować sklep internetowy z dowolną stroną WWW (blog, strona firmowa itp.), która pozwala na wykonywanie zewnętrznych skryptów JavaScript.

Najważniejsze funkcje CS-Carta:

ADMINISTRACJA SKLEPU

  • rozbudowany panel administracyjny, posiadający uporządkowaną strukturę, przyjazne menu i mnogość funkcji,
  • definiowanie uprawnień administratorów – niemal dowolny przydział uprawnień dla poszczególnych użytkowników panelu administracyjnego,
  • możliwość zarządzania wieloma sklepami (storefront) z poziomu jednego panelu administracyjnego,
  • łatwa integracja z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, trackingowymi, porównywarkami cen, systemami płatności online, CRM i wieloma innymi) poprzez instalowalne moduły (tzw. dodatki, ang. addons),
  • możliwość łatwej kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu, ustawienia indywidualnych układów blokowych dla poszczególnych sekcji witryny, przydzielania poszczególnym podstronom odmiennej szaty graficznej, globalnej edycji szablonów stylów wpływających na wygląd całego sklepu,
  • pełny import/eksport produktów, użytkowników, zamówień i tłumaczeń językowych w formacie CSV,
  • możliwość zarządzania wieloma językami, zarówno na front-endzie (witrynie sklepu), jak i back-endzie (panelu administracyjnym) – standardowo dostępna polska wersja językowa sklepu oraz 7 innych języków,
  • możliwość użycia wielu walut,
  • funkcja lokalizacji umożliwiająca ograniczenie sprzedaży do konkretnych miast, państw, kodów pocztowych,
  • zaawansowana obsługa ankiet w sklepie skierowanych do klientów,
  • system CMS umożliwiający publikację dowolnych treści na podstronach sklepu, w pełni zarządzany z poziomu panelu administracyjnego.

ZARZĄDZANIE KATALOGIEM PRODUKTÓW

  • możliwość definicji dowolnej ilość kategorii i podkategorii,
  • wprowadzenie dowolnej ilości produktów wraz z możliwością przypisania ich do wielu kategorii,
  • możliwość integracji z programami obsługującymi stany magazynowe poprzez mechanizm API,
  • zarządzanie stanami magazynowymi, informacje o niskim stanie magazynowym produktu, indywidualne stany magazynowe dla opcji i kombinacji produktów,
  • możliwość edycji tytułów stron oraz znaczników meta (keywords, description) na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów,
  • możliwość przypisania opcji do produktów, ustawienia różnego typu cech charakterystycznych (atrybutów) produktów,
  • zaawansowane filtrowanie produktów (definiowanie własnych filtrów dla każdej kategorii produktów w sklepie),
  • możliwość przydzielania różnych cen dla różnych grup klientów,
  • możliwość sprzedaży produktów wirtualnych (np. plików muzycznych, e-booków, oprogramowania, usług),
  • definiowanie produktów powiązanych oraz produktów wymaganych,
  • wprowadzanie krótkiego i długiego opisu przy pomocy jednego z kilku dostępnych w systemie edytorów WYSIWYG,
  • możliwość załączenia dowolnej ilości zdjęć produktów prezentowanych w formie automatycznie tworzonej galerii; automatyczne tworzenie miniatur,
  • nakładanie znaków wodnych na zdjęcia produktów,
  • możliwość dodania załączników do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników itp.),
  • możliwość ustawienia niestandardowych kosztów wysyłki zależnych od wagi lub produktu,
  • wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu; system automatycznie wyświetla podpowiedzi wraz ze zdjęciem produktu podczas wpisywania frazy,
  • możliwość przypisywania tagów do produktów oraz recenzowania produktów przez klientów (publikacja tagów oraz recenzji w pełni zarządzana poprzez panel administracyjny).

ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI

  • kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego,
  • pełna historia i statystyka zamówień oraz raportowanie,
  • możliwość edycji zamówień z panelu administracyjnego,
  • możliwość pobierania pełnych informacji o zamówieniach poprzez API sklepu,
  • w pełni konfigurowalne opcje płatności oraz sposoby dostawy,
  • możliwość wydruku potwierdzeń złożenia zamówienia, faktur, listów przewozowych,
  • rozbudowana wyszukiwarka zamówień – dotarcie do zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, metodę wysyłki, metodę płatności, zamówione produkty, sumę zamówienia lub jego status,
  • dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia (statusów) związanych z informacjami wysyłanymi do klienta,
  • tworzenie jednego lub wielu zleceń wysyłkowych do zamówienia, umożliwiających częściową realizację zamówienia,
  • powiadamianie o nowych zamówieniach poprzez e-mail,
  • automatyczna obsługa zwrotów i reklamacji (RMA), możliwość realizacji przez klienta zwrotu lub reklamacji każdego towaru z dowolnego zamówienia,
  • realizacja przez klienta zamówienia w jednym kroku lub etapowo (zgodnie z ustawieniem w panelu administracyjnym).

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

  • opcja darmowej dostawy produktów (dla określonej sumy zamówienia, dla wybranych produktów lub jako konfigurowalna promocja),
  • informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki,
  • podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze,
  • płatność kartą kredytową,
  • integracja z systemami płatności online (np. DotPay, PayU, PayPal, Skrill itp.),
  • integracja przesyłek z firmami kurierskimi: UPS, DHL, FedEx (obliczanie online kosztów przesyłki),
  • różne sposoby dostawy: poczta, kurier, odbiór osobisty, transport własny,
  • koszty dostawy uzależnione od wagi produktów, wartości zamówienia, ilości produktów i miejsca dostawy.

STATYSTYKI I RAPORTOWANIE

  • raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień,
  • przegląd aktualnej zawartości koszyków klientów, pełne logi aktywności klientów w sklepie,
  • pełne raporty sprzedażowe,
  • raporty Top 10 produktów, kategorii, klientów,
  • integracja z Google Analytics,
  • eksport danych do Google Merchant Center.

NARZĘDZIA MARKETINGOWE

  • przyjazne URL-e dla wyszukiwarek,
  • newsletter,
  • ankiety dla klientów,
  • system zarządzania bannerami w sklepie,
  • proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu),
  • zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów,
  • ustawianie sugerowanych cen producenta,
  • przypisywanie produktom etykiet (Nowość, Promocja, Wyprzedaż),
  • listy ostatnio oglądanych produktów,
  • porównywarka wybranych produktów,
  • moja lista życzeń,
  • ustawianie rabatów ilościowych dla produktów (procentowych lub wartościowych),
  • zaawansowany moduł promocji, pozwalający zdefiniować dowolne rabaty, kupony rabatowe przydzielane do produktu, zamówienia, grupy klientów, uzależnione od wielu konfigurowalnych kryteriów,
  • opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka),
  • funkcja powiadomienia przyjaciela o produkcie,
  • automatycznie generowana mapa strony,
  • mapa strony dla Google.